Biztonságos vásárlás, korrekt üzleti kapcsolat!       B2B és B2C Partnerportál

Partnerportálunkon szabadon vásárolhat!

Gyakori Kérdések

Kulcsszavakkal egyből a témához ugorhat. Kattintson rá!

Nyitvatartás   Megközelítés

Termékek   Egyedi méretre van szükségem   Élelmiszer biztonsági megfelelés   Hosszú távon keresek beszállítót   Árváltozások   Készlet   Termékhiány   Szakad a ragasztószalag

Szállítás és áruátvétel   Személyes átvétel   Kiszállítás

Fizetés   Kártyával átvételkor   Előre utalással   Azonnali utalással   Készpénzzel   Utólagos fizetéssel   Paypal fizetéssel

Minőségbiztosítás   ISO 9001   ISO 14001   Partneri minősítés   Vásárlói minősítés   FSC tanúsítvány

 

Nyitvatartás

Hétfőtől csütörtökig 8-15 óráig, pénteken 8-14 óráig állunk Partnereink rendelkezésére.

Munkanap áthelyezések esetén általában nincs irodai jelenlétünk.

Kérjük előre rendelje meg a kívánt termékeket! A raktárban nincs belépési lehetőség, így a termékek közötti válogatás, önkiszolgálás nem lehetséges.

Előzetes igény alapján, saját hatáskörben döntünk minta adásról vagy kipróbálási lehetőségről.

A Partnerportálunkon 0/24-ben elérhetők a termékinformációk, árajánlat nyomtatható és megrendelés is leadható.  

Partnerportálunkon előre jelezzük az Ünnepek alatti zárvatartásunkat! Kérjük időben rendelje meg egyedi termékigényét, mert a gyártás és beérkezés hosszabb időt vesz igénybe. 

Megközelítés

4030 Debrecen, Vágóhíd utca 3. (Tisza trade telephely)

Mindkét irányból cégtábla jelzi, hogy a következő telephelyre kell befordulni.

Termékek

Egyedi méretre van szükségem:

Egyedi termék gyártás esetén mennyiségi limitekhez (alapanyag minimum, gyártási minimum) igazodunk. Például: konfekcionált vagy tekercses fóliatermékek esetén min. 150 kg alapanyag felhasználás és átvétel szükséges. Minél kisebb vagy vékonyabb a termék, annál nagyobb darabszámot jelent. Ezt előre le tudjuk egyeztetni, de a gyártás során +-10%-os eltérésig köteles a Megrendelő a legyártott mennyiséget elfogadni.

Élelmiszer biztonság megfelelés:

Egyes termékeink rendelkeznek bevizsgálással, kioldódási vagy terméktanúsítvánnyal, BRS tanúsítvánnyal. Ipari csomagolóanyagok - például stretch fólia - esetén nem tudunk megfelelőséget biztosítani, hisz a termék élelmiszerrel közvetlenül nem érintkezhet. Emiatt bár olcsó, nem csomagolhat szendvicset, dinnyét, stb.-vele.

Hosszú távon keresek beszállítót:

Ügyfeleink többsége iparvállalat és feldolgozó üzem. Természetes, hogy a rendszeres és komolyabb mennyiségben, értékben vásárló Partnereinknek egyedi kedvezményeket, árakat és fizetési feltételeket biztosítunk. Sok terméknél közvetlen termékimportból és közvetlen gyári kapcsolatból biztosítjuk az ellátást. A termékeket a szállítási igények szerint és az előző negyedéves fogyás alapján készleten tartjuk. Kérje éves felhasználására ajánlatunkat!

Árváltozások:

Az árváltozás mára napi szintű. Import termékeinknél a termékek árváltozása mellett az árfolyamok és szállítási kötségek is befolyásolják a beszerzési árakat. Belföldi és általunk is képviselt gyártók esetén közösen igyekszünk az árváltozások tompítására és lehetőség szerint az ártartásra.

Kérjük iratkozzon fel hírlevelünkre, árcsökkenési értesítőnkre és megrendelés előtt nézze meg aktuális árainkat vagy kérjen mennyiségi igénnyel megjelölt árajánlatot! Kis rendelési értéknél használja a Partnerportált, melynél korsárba téve a terméket, a kosároldalon ajánlatot is nyomtathat!

"Máshol olcsóbb" is előfordul, hisz más időpontban vásárol termékeket más árfolyam és egyéb költség terhelheti, sőt akár raktárkészlet nélküli shopban is találhatja. Tény, hogy a készlettartás költségesebb, de biztonságosabb  és felelősebb ellátást garantál mint a fotelshopok ajánlata. Az is lehet hogy túltárolt terméket talált, mely lehet hoyg tökéletes, de lehet hogy már hagy kivánni valót a felhasználása. Ragasztószalagok esetén jobb, ha a bevált és gyorsan forgó készletű terméknél marad. Ettől még az Ön döntése és felelőssége, hogy kihasználja a pillanatnyi árelőnyt vagy marad a biztos forrásnál. 

Készlet:

A Partnerportálunkon a jelzéssel látható termékeket szabadon vásárolhatja a szabad készlet erejéig. Amennyiben több termékre van szüksége, jelezze felénk, mert lehet hogy befoglalt készletből még fel tudjuk szabadítani a szükséges mennyiséget. Ha ez sem járható, akkor visszajleezzük a következő beérkezés várható idejét.

Amikor jelzéssel találkozik, akkor szabad készlete nincs a terméknek. Érdeklődjön és vagy fel tudjuk szabadítani foglallásból vagy visszajelezzük, mikorra érkezhet be ha szükséges. 

Az lehetőséggel fent lévő termékeknél a feliratra kattintva is elküldheti, hogy szüksége lenne a termékre és lehetőséget ad számunkra, hogy ajánlattal élhessünk Ön felé.

Termékhiány:

Előfordul, hogy új Partnerek vagy nagyobb megrendelés kifogyást eredményez. Mivel napi szinten monitorozzuk készletünket, így a lehető leghamarabb visszatöltjük a raktárunkat. A bel- és külpolitikai, gazdasági és más hatások alapján viszont előfordulhat gyártási és szállítási lassulás, átmeneti alap- vagy segédanyaghiány. Ilyen esetben igyekszünk a leghamarabb jelezni a várható beérkezést, esetleg alternatív terméket ajánlunk.

Szállítás és áruátvétel

Személyes átvétel:

Kizárólag saját telephelyünkön, nyitvatartási időben biztosított! 4030 Debrecen, Vágóhíd utca 3. - mindkét irányból irányító tábla van az utcán lehelyezve.

Időpont egyeztetés, érdeklődés - 06-30-624-8833

Telefonon, e-mailen történő megrendelés esetén, megérkezésének időpontjára összekészítjük a termékeket. Az áruért érkező Kollégáiknak nem kell várakozási idővel számolnia.

Kiszállítás:

Az Erdei Hangya Szövetkezet által túrajáratban csak egyeztetett, általunk vállalt módon és feltételekkel végezzük.

Csomagként vagy raklapos áruként a termék tömege és terjedelme alapján kalkuláljuk a szállítási költséget, melyet a Vásárló felé továbbhárítunk, mint közvetített szolgáltatást.

Díjtalan lehetőséget biztosítunk lehívásra, a küldött cimkét, árukísérőt kinyomtatjuk és átadjuk a Vásárló által küldött futárnak.

Ismerőse elvinné? - Nincs akadálya, de az átvétel tényét akkor is igazolnia kell az áru átvevőjének. Ilyenkor rendszám, igazolványszám feltüntetését is kérjük. 

Csomag és raklapos futárszolgálati árakat az alábbi táblázat tartalmazza. Konkrét megrendelésnél az áruk kosárba tétele és a szállítási mód kiválasztásával a fizetendő szállítási költséget fogja látni. Esetenként csomag darabszám, súly vagy terjedelem alapján változhat, de ilyen esetben kapcsolatba lépünk a Megrendelővel és leegyeztetjük, jóváhagyása esetén küdjük az árut.   

Súlyhatárok Küldeményenként /címhely
Bruttó
                                          5 kg-ig
2800 Ft
  10 kg-ig 2900 Ft
  15 kg-ig 3200 Ft
  20 kg-ig 3700 Ft
  25 kg-ig 4100 Ft
  30 kg-ig 4400 Ft
  35 kg-ig 6300 Ft
  40 kg-ig 7200 Ft
  50 kg-ig 10160 Ft
  60 kg-ig 10795 Ft
  70 kg-ig 11811 Ft
  80 kg-ig 12827 Ft
  90 kg-ig 13970 Ft
100 kg-ig
14605 Ft
 101 kg-tól 500 kg-ig (RAKLAPOS)   22000 Ft
   
Egyéb szolgáltatások Bruttó
Utánvétel díj/szállítmány 789 Ft
 Terjedelmes csomag felár / csomag
(amennyiben a csomag bármelyik kiterjedése meghaladja az 1000 mm-t vagy összmérete az 1800 mm-t)
alapdíj x  1,75


Értéknyilvánítás díját 50.000 Ft-ig az alapdíj tartalmazza. Efelett külön kérésre minden megkezdett 10.000 Ft után bruttó 582 Ft.

Fizetés

Kártyával átvételkor

Irodánkban nem tartunk kártyás terminált, így kártyával csak online, a Partnerportálunkon tud fizetni, mely esetben +1% kezelési költség kerül felszámításra. Szükség esetén azonnali utalás vagy a telephelyünk mellett kb. 50 méterre lévő ATM is használható. 

Előre utalással

Kérjük, várja meg díjbekérőnket és díjbekérőnk sorszámát tüntesse fel a közleményben!

Azonnali utalással

Az átutalást számlánk alapján utalhatja és a banki GIRO rendszernek köszönhetően pár perc alatt jóváíródik számlánkon. Amint beérkezett már viheti is a terméket.

Készpénzzel

Szükség esetén ennek nincs akadálya.

Utólagos fizetéssel

Kizárólag vállalati körben, előzetes megállapodás és pénzügyi bevizsgálást követően biztosítjuk. Monitorozásunk napi szintű, kérjük a fizetési határidő betartását! Késedelmes fizetés a lehetőség megvonását eredményezheti.

Bankkártyával

Kártyával csak online, Partnerportálunkon tud fizetni. Ehhez a fizetési módhoz +1% kezelési költség kerül felszámításra.

Utánvéttel

Ez a fizetési mód a 150000 Ft-ig végösszegű rendelések esetén választható.

Utánvétes fizetés esetén utánvételi díj kerül felszámításra.

Minőségbiztosítás

ISO 9001

Általánosságban itt bővebben olvashat a szabványról: ISO 9001 – Wikipédia (wikipedia.org)

ISO 14001

Általánosságban itt bővebben olvashat a szabványról: ISO 14001 – Wikipédia (wikipedia.org)

Partneri minősítés

A tesa részéről rendszeres a minőségellenőrzés nemcsak termék, de partneri szinten is. A megfelelőség mellett a folyamatos innováció, fejlesztés és képzés is elvárás a partnerek felé.

A Cadmas Kft. az egyik vezető értékesítési partnere a márkának és az éves értékeítési volumenek alapján az egyes iparági szegmensekben a legjobb árat biztosíthatja Partnereinek. Szakmai tanácsadásban, speciális igények kielégítésében is élen járunk.

Vásárlói minősítés

Ipari és feldolgozóüzemi Partnereink közvetlenül az ISO-hoz kapcsolódó beszállítói minősítésekkel szokták visszajelezni munkánkat.

 

Lakossági és kisvállalati Partnereink általában az Árukereső és a Fogyasztó barát által biztosított online visszajelzési módot kedvelik, de sokan e-mail vagy telefonon is jelzik elégedettségüket vagy problémáikat. Mi minden visszajelzésnek örülünk és válaszolunk rá. A visszajelzéseket nem szűrjük, nem töröljük a számunkra kedvezőtlen írásokat.

arukereso cadmas velemenyek

Fogyasztó barát vélemények eredménye a cadmas.hu oldalon látható

FSC - Forest Stewardship Council

Röviden a felelős erdőgazdálkodást igazolja. Az ezzel tanúsított termékek előállításával kapcsolatban a gyártó nagyon komoly erőfeszítéseket tesz a fenntarthatóság, az erdővédelem és az erdőmegújítások terén.  

Termékproblémák

Szakad a ragasztószalag mit tegyek

Ritkán, de előfordul hogy ilyen panasszal keresnek meg bennünket. Amikor megkérjük, hogy a második sorból is vegyenek ki ragasztószalagot és azt is nézzék meg, hogy szakad-e, 100%-ban az a válasz, hogy nem. Nos a megoldást ebben az esetben helyben kell keresni.

A megoldás pedig a dobozt felbontó Kollégának a kezében van. Az történik ugyanis, hogy a sniccerrel, késsel, ollóval a karton ragasztást átszúrva vágják végig a dobozt lezáró ragasztószalagot. Ezzel mindjárt végigvágják a felső tekercsek oda eső részeit. A ragasztószalag tekercs pedig a sérült, megvágott élnél a legkisebb húzásra is beszakad. Ezek a ragasztószalagok vagy kínlódva vagy sehogy sem használhatók. Például a 36 tekercses kartonból 6 tekercs a kukába mehet. Nincs más lehetőség, mint a Kollégákat oktatni az árusérülés lehetséges veszélyeire.

- visszalépés fő oldalra -

Kérdése van?
Hívjon vagy írjon most!

+36 30 624 8833

info@cadmas.hu

 

Egyes termékek a tömegük vagy méretük miatt kizárhatnak szállítási módokat.

Egyes bejelentkezett vállalati partnereink nettó árakat látnak, de áraink típusát minden esetben kijelezzük.